eTwinning Projesi DOĞAYLA DEĞERLENİYORUM

eTwinning Projesi DOĞAYLA DEĞERLENİYORUM

Anasınıfı öğretmenimiz Esra ERTEN kurucu ortak olarak okulumuzda ''DOĞAYLA DEĞERLENİYORUM'' eTwinning projesini başlattı. Proje okulumuzda Anasınıfı-I şubesinde gerçekleşecek olup 4-6 yaş grubu öğrencilerine yöneliktir. Bu proje ile değerler eğitiminde var olan; sevgi,saygı,hoşgörü,sorumluluk gibi kavramların kazanımında,doğanın eşsiz imkanlarından da yararlanmayı amaçlamıştır.

 

HEDEFLER

Değerler Eğitimi başlığı altında yer alan öğelerin ,doğadan faydalanılarak yaşantıya geçirilmesi
-Doğadan faydalanarak çocuklarda sevgi,saygı,hoşgörü,sorumluluk gibi değerlerin geliştirmesi
-Paylaşma ve iş birliği becerilerinin doğal ortamda yürütülecek çalışmalarla desteklenmesi
-Doğadan faydalanılarak gerçekleştireceğimiz proje çalışmalarımıza velilerimizin dahil edilerek farkındalık oluşturulması
-Aile büyüklerinin de katıldığı,doğa etkinliklerinde ,çocuklar ile doğru iletişimin kurulmasına katkı sağlanması
-Bilgi ve İletişim Teknolojileri kullanıımı konusunda beceri kazanması
-Sunuş ve kendini ifade etme becerileri kazanılması
-Dil becerilerini geliştirmesi

ÇALIŞMA SÜRECI

Projeye gönüllü öğrencilerin katılması sağlanacak olup, proje süresince her ay düzenli olarak Adobe connect programı ile toplantı yapılması planlanmaktadır. Projede tüm ortaklara eşit şekilde görev paylaşımı yapılmış olup, proje planında açıkça görev paylaşımı ve zaman çizelgesi belirtilecektir .Ayrıca doğadan faydalanılarak;
sorumluluk,
paylaşma & işbirliği,
saygı & sevgi,
cömertlik,
merhamet & hoşgörü,
sabır gibi değerlerin,doğa ile içiçe yapılan çalışmalarla hayata geçirilmesi destelenecektir.
Öğrenci ve öğretmenlere ön test son test uygulayarak proje değerlendirmesi yapılacaktır. Proje sürecince okul web siteleri,eba ve blog sayfası kullanılarak yaygınlaştırma faaliyetleri gerçekleştirecektir.

BEKLENEN SONUÇLAR

Proje sonunda blog sayfası oluşturulacak olup,projemize eşlik edecek olan maskotumuz DEĞERLİ ile ortak hikaye serisi, final çıktısı olarak sunulacaktır.

09.03.2021 3467


09-03-202109-03-202109-03-202109-03-202109-03-202109-03-202109-03-202109-03-202109-03-2021